Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ciao a tuti

spero che a qualchidun ghe posi interesar ;)

Go fato una proposta per zontar el triestin come "lingua" nela WIKIPEDIA, la famosa enciclopedia libera. Credo che saria interesante crear una community de triestini (o emigrai) volenterosi de zontar articoli su parole magari poco usade, su usi e costumi o, perchè no, sul magnar.

qua xe el link: http://meta.wikimedia.org/wiki/Requests_fo...guages#Triestin

Se se dacordo con sta iniziativa, ve invito a zontar el vostro nome CLICANDO SU [edit] a destra del titolo "Triestin", e scrivendolo sula vose "People Interested". No dimenticheve de scriver "(N)" dopo el vostro nome, volesi dir "nativo".

Se pensè de colaborar una volta ativado el servizio dovè eser iscriti a wikimedia (http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:Userlogin&returnto=Requests_for_new_languages) e zontarve ala vose "User accounts of others who are willing to work on the proposed wiki".

Prego quei che xe veramente interesai ala salvaguardia del triestin o semplicemente che sa tuto sula Jota e no vedi l'ora de scriverghelo al mondo :) de meterse in lista, più semo più facile xe che i ne zonti!!

Basta poco per scriver un articolo, e lo pol far chi che vol..!

EDIT: ATENZION: un monez ga fato el furbo dixendo che tuti i nomi mesi in lista xe stai messi da mi, roba asolutamente FALSA...! El ga anca calcelado la lista

Ve invito quindi a rimetter el vostro nome in lista, con tanto de commento soto quel de sto mona (el disi: "Hi Caesarion, every single name under "supporters" was added by a single user, Arlon. I'm removing them. If these people actually exist, they can come here and add their names themselves" )

• Risposte 53
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

wikipedia xe una delle più grandi risorse del web,mi ghe son de sicuro e me zonto.

P.S.: visto che diversa gente qua va all'università scrivè articoli specializzadi che xe sempre utili!

Inviato
wikipedia xe una delle più grandi risorse del web,mi ghe son de sicuro e me zonto.

P.S.: visto che diversa gente qua va all'università scrivè articoli specializzadi che xe sempre utili!

Scrivè? varda che pel momento son solo che mi :punk:

Qua ghe vol meterse de persona a disposizion per scriver, xe l'unico modo.

Cmq me fa piazer che a qualchidun ghe piasi sta idea: magari vedi se te rivi a far passaparola, che no fa mai mal ;)

Inviato

grazie anca a tuti quei che se ga registrà :D

cmq prego de meter in quei pronti a scriver (cioè"User accounts of others who are willing to work on the proposed wiki") solo se realmente intenzionai a farlo.. altrimenti va ben de meter el proprio nome anca sora, su "people interested", e no xe njanca obligatorio registrarse (ma xe mejo)

edit: no, scuseme, la xe piu longa. Dopo un mese de discusion nela pagina che ve go mostrà (xe tempo per zontarse, e ciamar amici, parenti, noni e zii :D ) vegnerà creada una pagina de discusion, in almeno 4 lingue diverse.. dopo 3 setimane de discusion i deciderà :p nel fratempo xe de gaver el max de supporto dei locals :D

Inviato

arlon: ma te ga scrito ti sta roba? :rotfl:

It is far from being a moribund language: nowadays is it spoken by almost all of the over-65 inhabitants of Trieste (who sometimes can't speak properly the national language, Italian)

Inviato
arlon: ma te ga scrito ti sta roba? :rotfl:

It is far from being a moribund language: nowadays is it spoken by almost all of the over-65 inhabitants of Trieste (who sometimes can't speak properly the national language, Italian)

si, ah! al 100% ;)

so che fa rider, ma obietivamente xe vero! cossa no gavè mai visto su tele4 le interviste per strada? i veci: o i xe de quei tirai, ocialeti e pelicia, opur i rispondi in triestin :D

Inviato

dimenticavo: se notè inesateze in te la descrizion, no esitè a dirme, o (se mastighè inglese) a cambiar voi diretamente

Inviato

Mmm...Starlite me ga spiegado a grandi linee cosa xe sta roba (scusè l'ignoranza!) e me par veramente cocola l'idea de inserir anche il trestin!

Intanto me metto tra gli interessadi, poi un giorno, co gaverò capido come funziona e se sarò in grado, magari me iscrivo e do anche mi el mio contributo alla comunità triestina!!! :lol:

Inviato

otimo: semo sempre de piu!

ghe zonto una altra roba: se gavè voja podè lassar comenti favorevoli ala iniziativa (in inglese), firmandove con la (N), e spiegando perchè che meritassi far sta roba

Inviato

ATENZION: un monez ga fato el furbo dixendo che tuti i nomi mesi in lista xe stai messi da mi, roba asolutamente FALSA...! El ga anca calcelado la lista

Ve invito quindi a rimetter el vostro nome in lista, con tanto de commento soto quel de sto mona (el disi: "Hi Caesarion, every single name under "supporters" was added by a single user, Arlon. I'm removing them. If these people actually exist, they can come here and add their names themselves" )

So che rompo, ma qua i ne sta ciapando pel cul..!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro