arska Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 Ciao a tuti spero che a qualchidun ghe posi interesar Go fato una proposta per zontar el triestin come "lingua" nela WIKIPEDIA, la famosa enciclopedia libera. Credo che saria interesante crear una community de triestini (o emigrai) volenterosi de zontar articoli su parole magari poco usade, su usi e costumi o, perchè no, sul magnar. qua xe el link: http://meta.wikimedia.org/wiki/Requests_fo...guages#Triestin Se se dacordo con sta iniziativa, ve invito a zontar el vostro nome CLICANDO SU [edit] a destra del titolo "Triestin", e scrivendolo sula vose "People Interested". No dimenticheve de scriver "(N)" dopo el vostro nome, volesi dir "nativo". Se pensè de colaborar una volta ativado el servizio dovè eser iscriti a wikimedia (http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:Userlogin&returnto=Requests_for_new_languages) e zontarve ala vose "User accounts of others who are willing to work on the proposed wiki". Prego quei che xe veramente interesai ala salvaguardia del triestin o semplicemente che sa tuto sula Jota e no vedi l'ora de scriverghelo al mondo de meterse in lista, più semo più facile xe che i ne zonti!! Basta poco per scriver un articolo, e lo pol far chi che vol..! EDIT: ATENZION: un monez ga fato el furbo dixendo che tuti i nomi mesi in lista xe stai messi da mi, roba asolutamente FALSA...! El ga anca calcelado la lista Ve invito quindi a rimetter el vostro nome in lista, con tanto de commento soto quel de sto mona (el disi: "Hi Caesarion, every single name under "supporters" was added by a single user, Arlon. I'm removing them. If these people actually exist, they can come here and add their names themselves" ) Cita
Forum_Bot Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 2 Utenti hanno già detto GRAZIE! SandroWeb, cenerentola82 Cita
tommy781 Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 wikipedia xe una delle più grandi risorse del web,mi ghe son de sicuro e me zonto. P.S.: visto che diversa gente qua va all'università scrivè articoli specializzadi che xe sempre utili! Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 wikipedia xe una delle più grandi risorse del web,mi ghe son de sicuro e me zonto.P.S.: visto che diversa gente qua va all'università scrivè articoli specializzadi che xe sempre utili! Scrivè? varda che pel momento son solo che mi Qua ghe vol meterse de persona a disposizion per scriver, xe l'unico modo. Cmq me fa piazer che a qualchidun ghe piasi sta idea: magari vedi se te rivi a far passaparola, che no fa mai mal Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 desso xe anca altri! dai, dai, no ste eser timmidi tommy no te son in lista Cita
Starlite Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 vedo anche nomi noti (grande Macondo) ma me par che xe za tra le lingue con piu' supporter Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 Idea molto cocola, aderirò anche mi Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 grazie anca a tuti quei che se ga registrà cmq prego de meter in quei pronti a scriver (cioè"User accounts of others who are willing to work on the proposed wiki") solo se realmente intenzionai a farlo.. altrimenti va ben de meter el proprio nome anca sora, su "people interested", e no xe njanca obligatorio registrarse (ma xe mejo) edit: no, scuseme, la xe piu longa. Dopo un mese de discusion nela pagina che ve go mostrà (xe tempo per zontarse, e ciamar amici, parenti, noni e zii ) vegnerà creada una pagina de discusion, in almeno 4 lingue diverse.. dopo 3 setimane de discusion i deciderà nel fratempo xe de gaver el max de supporto dei locals Cita
Starlite Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 arlon: ma te ga scrito ti sta roba? It is far from being a moribund language: nowadays is it spoken by almost all of the over-65 inhabitants of Trieste (who sometimes can't speak properly the national language, Italian) Cita
Starlite Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 Vista l'importanza dell'iniziativa sposto la discusione in rilievo per darghe piu' visibilità Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 arlon: ma te ga scrito ti sta roba? It is far from being a moribund language: nowadays is it spoken by almost all of the over-65 inhabitants of Trieste (who sometimes can't speak properly the national language, Italian) si, ah! al 100% so che fa rider, ma obietivamente xe vero! cossa no gavè mai visto su tele4 le interviste per strada? i veci: o i xe de quei tirai, ocialeti e pelicia, opur i rispondi in triestin Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 dimenticavo: se notè inesateze in te la descrizion, no esitè a dirme, o (se mastighè inglese) a cambiar voi diretamente Cita
Kiki Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 Mmm...Starlite me ga spiegado a grandi linee cosa xe sta roba (scusè l'ignoranza!) e me par veramente cocola l'idea de inserir anche il trestin! Intanto me metto tra gli interessadi, poi un giorno, co gaverò capido come funziona e se sarò in grado, magari me iscrivo e do anche mi el mio contributo alla comunità triestina!!! Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 brava! cussì se fa! edit: e bravo anca tommy Cita
Starlite Inviato 26 Giugno 2005 Segnala Inviato 26 Giugno 2005 Devo dir che son contento dela gente che go portado su sto forum Cita
arska Inviato 26 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2005 otimo: semo sempre de piu! ghe zonto una altra roba: se gavè voja podè lassar comenti favorevoli ala iniziativa (in inglese), firmandove con la (N), e spiegando perchè che meritassi far sta roba Cita
arska Inviato 28 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 28 Giugno 2005 mittico! go risposto con un commento (spero) bastanza ispirà Cita
arska Inviato 29 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 29 Giugno 2005 ATENZION: un monez ga fato el furbo dixendo che tuti i nomi mesi in lista xe stai messi da mi, roba asolutamente FALSA...! El ga anca calcelado la lista Ve invito quindi a rimetter el vostro nome in lista, con tanto de commento soto quel de sto mona (el disi: "Hi Caesarion, every single name under "supporters" was added by a single user, Arlon. I'm removing them. If these people actually exist, they can come here and add their names themselves" ) So che rompo, ma qua i ne sta ciapando pel cul..! Cita
Malto Inviato 29 Giugno 2005 Segnala Inviato 29 Giugno 2005 OK!!! Me son messo in lista anche mi! Cita
Starlite Inviato 29 Giugno 2005 Segnala Inviato 29 Giugno 2005 me son rimesso tra quei che vol contribuir... sto che ga cancela' sicuro sara' lanfur Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.