Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Domenica 7 maggio 2006 ghe sarà la 13° Bavisela non Competitiva (quela che parti da Miramar e riva in Piazza Unità): ecco la lista aggiornata dei partecipanti (tuttora regolarmente iscritti)

- cucciolina

- forcipe

- iaga

- Jazz + Vanessa

- mula alabardata

- Nicola (che xe un abusivo :D)

- polpetta

- SandroWeb

- Starlite

- trert

La lista vegnerà costantemente aggiornada via via che sarà ufficializzade altre iscrizioni da parte dei utenti del forum :bye:

Modificato da SandroWeb
  • Risposte 129
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato
al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! :D

No preocuparte, xe el "serivizio scopa" dei Alpini, i pasa lori col'ape e la damigiana a ingrumarte verso le 19 :vino:

Inviato
Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici :D

Ma te son matto??? Miga se corri :D

Se cammina tutta la strada e poi se corri dalla capitaneria a piazza Unità cusì i altri vedi che te rivi correndo :lol:

Inviato
ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina!

In realtà tutti cammineremo, saretta :D Altrimenti se mezzi se stacca e mezzi resta indrio, no xe neanche viz farlo tutti assieme no? :ehsi:

Inviato
Nei giorni scorsi go formulado un'idea bastanza entusiasmante (secondo mi :D)

modesto lui eh.. :D

mi ghe son!!!

me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!!

e se coremo alla competitiva zercando de superar i soliti due del camerun? :D chi saria con mi? :D

elsds power!

Inviato
me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!!

ara che se trata dela bavisela, no dela BEVIsela !!!!

:petesoni:

mi purtropo quela doemnica no poso ... :(

Inviato

aaaaah go leto mal el titolo..

mi pensavo che iera bevisela.. se podesi però.. :D

opur bevinsella (corendo e sbevazando in bici)

ok, la smetto qua..

anche se no xe bevisela va ben cmq dai, con meno entusiasmo.. :p

Inviato

esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...

lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto

Inviato
esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...

lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto

W LA MITICA BEVISELA!!!! :D:vino::piria::petesoni::petesoni::petesoni:

No so come meter la foto dell'articolo che iera sul piccolo...se me iutè la meto!

Inviato

Wow! Quante adesioni!

Mi go partecipado lo scorso anno col mio mulo e sto anno pensavimo de tornarghe, visto che se semo sai divertidi! Anche se no gavemo corso veloce, gavemo sempre corso e xe stada una vera soddisfazion taiar el traguardo dopo 50 minuti! Ghe xe anche la medaia! :wub: Oltre che alla merenda gratis a fine corsa! :DDDD

E per quei che ga paura de no farghela, beh, no preoccupeve che mi l'altro anno la go fatta senza un fia de allenamento (no go fatto nada sport tutto l'anno!) e son rivada in fondo più o meno ben! (Però ne go pagado le conseguenze i giorni successivi! :D )

Quindi se se vedi alla linea de partenza.... :superman:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro