SandroWeb Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 (modificato) Domenica 7 maggio 2006 ghe sarà la 13° Bavisela non Competitiva (quela che parti da Miramar e riva in Piazza Unità): ecco la lista aggiornata dei partecipanti (tuttora regolarmente iscritti) - cucciolina - forcipe - iaga - Jazz + Vanessa - mula alabardata - Nicola (che xe un abusivo ) - polpetta - SandroWeb - Starlite - trert La lista vegnerà costantemente aggiornada via via che sarà ufficializzade altre iscrizioni da parte dei utenti del forum Modificato 6 Maggio 2006 da SandroWeb Cita
iaga Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Penso che ghe sarò.. al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! Cita
SandroWeb Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Ovviamente no xe che andemo là per far tutto el percorso in 10 minuti netti, puntualizzo subito sta roba Dai che semo za in 3 Cita
Starlite Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 al limite me tornè a ingrumar con l'auto co finisi tutto! No preocuparte, xe el "serivizio scopa" dei Alpini, i pasa lori col'ape e la damigiana a ingrumarte verso le 19 Cita
iaga Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Con la damigiana?!?! bon bon.. li speterò direttamente alla partenza.. cusì no xè nisun che me frega el vin Cita
Tonio Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 che bela idea!!! se no arbitro vegno de certo!!! ve farò saver... cmq se no rivo in fondo speto anca mi la damigiana!! Cita
cucciolina Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Presente come ogni anno Con tutta calma, camminando, in un'oretta te ghe la fa Cita
SandroWeb Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Nicola, el mulo della cartoleria de via Ruggero Manna, ga dito che el vien anche lui Cita
Stefano79 Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici Cita
cucciolina Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Mi per correr son negà...podesi venirve drio in bici Ma te son matto??? Miga se corri Se cammina tutta la strada e poi se corri dalla capitaneria a piazza Unità cusì i altri vedi che te rivi correndo Cita
saretta Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina! Cita
SandroWeb Inviato 1 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 1 Aprile 2006 ghe penserò... cmq mi no son tipa che cori... quindi al limite me aggrego a chi cammina! In realtà tutti cammineremo, saretta Altrimenti se mezzi se stacca e mezzi resta indrio, no xe neanche viz farlo tutti assieme no? Cita
trert Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 Nei giorni scorsi go formulado un'idea bastanza entusiasmante (secondo mi ) modesto lui eh.. mi ghe son!!! me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!! e se coremo alla competitiva zercando de superar i soliti due del camerun? chi saria con mi? elsds power! Cita
tuxav Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 me procuro la pianta de tutti i locai che sarà nel tragitto.. cussi saremo organizadi!! ara che se trata dela bavisela, no dela BEVIsela !!!! mi purtropo quela doemnica no poso ... Cita
trert Inviato 1 Aprile 2006 Segnala Inviato 1 Aprile 2006 aaaaah go leto mal el titolo.. mi pensavo che iera bevisela.. se podesi però.. opur bevinsella (corendo e sbevazando in bici) ok, la smetto qua.. anche se no xe bevisela va ben cmq dai, con meno entusiasmo.. Cita
saretta Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì... lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto Cita
theoreds Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 esperto della Bevisela xè el nostro caro NSF che non so dove xè sparì...lui e theo, che xè anche in sto forum, la gaveva fatta un per de anni fa.. i iera anche sul picolo in foto W LA MITICA BEVISELA!!!! No so come meter la foto dell'articolo che iera sul piccolo...se me iutè la meto! Cita
Kiki Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 Wow! Quante adesioni! Mi go partecipado lo scorso anno col mio mulo e sto anno pensavimo de tornarghe, visto che se semo sai divertidi! Anche se no gavemo corso veloce, gavemo sempre corso e xe stada una vera soddisfazion taiar el traguardo dopo 50 minuti! Ghe xe anche la medaia! Oltre che alla merenda gratis a fine corsa! E per quei che ga paura de no farghela, beh, no preoccupeve che mi l'altro anno la go fatta senza un fia de allenamento (no go fatto nada sport tutto l'anno!) e son rivada in fondo più o meno ben! (Però ne go pagado le conseguenze i giorni successivi! ) Quindi se se vedi alla linea de partenza.... Cita
trert Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 VE ADORO!!!!!! i spritz stop xe mitici!!! Cita
theoreds Inviato 3 Aprile 2006 Segnala Inviato 3 Aprile 2006 VE ADORO!!!!!! i spritz stop xe mitici!!! Grazie grazie.... Cita
diego Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Se no go nissuna gara de bici,Questa volta me impegno a vegnir anche mi con la fia Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.