assist Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Più de una volta go sentido che xe tanta gente che se iscrivi qua solo per entrar in sala giochi, ignorando completamente el vero senso de sto forum e dando un poco de dispiaser a Sandro che ghe tien che questo sito vadi sempre meio......fazo una confession, anke mi all'inizio iero only sala giochi qua e me dispiasi sai. Adesso però dopo un poco de tempo go iniziado a dedicarme un poco de più. Sarà stupido, ma l'innesco che ga portado a farme scriver xe stado la storia dei Munjpets. Lo so che tanti penserà che no xe un motivo intelligente.....cmq adesso a furia de scriver, questa cosa xe pasada in secondo piano e adesso me diverto a scriver qua: xe stado un incentivo che adesso ben o mal xe pasado in secondo piano. Ok, go fatto el mea culpa personale e chiedo ancora scusa se son stado troppo superficiale fin poco tempo fa. Cmq, durante la cena la problematica delle scarse presenza xe saltada brevemente fora all'ultimo raduno e go pensado.......e se chi volesi entrar in sala giochi dovesi "pagar" con almeno un post nel forum ogni volta che accedi qua? Secondo mi podesi funger da incentivo [ chissà che magari qualchedun no se interessi un poco de più ] , per qualcun altro poderà sembrar una restrizione fastidiosa. E adesso, dopo questa considerazione, son pronto a subir el giudizio altrui! Cita
cenerentola82 Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Somn d'acordo. Imagino... ma speto magari la conferma da parte del grande capo che il sito sia nato per el forum e la sala giochi xe sta un di più. Un idea podessi esser i gioghi a pagamento con crediti che te ciapi per ogni post scrito. Cita
SandroWeb Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Perfettamente d'accordo con voi: questo tipo de problematica iera stada avanzada za tempo fa proprio perchè no me garbava molto veder la gente iscriverse solo per zogar. La sala giochi xe un' opportunità per chi posta e discuti nel forum, NON VICEVERSA. A breve verrà ciolti provvedimenti a riguardo, go za in man un piccolo tool per ovviar a questo problema...servirà un breve periodo de beta-testing in locale, ma ve informerò più avanti su quel che volessi far. Cita
Stefano79 Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Son d'accordo anche mi...se podesi far per esempio che per giogar xè de scriver un tot de post al mese, basandose sulle statistiche del forum. Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Immaginavo che te gavevi za in mente qualcosa sandro...... Son proprio curioso de veder cosa te escogiterà ! Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Ma sandro.....ti che te vedi tutto.....in percentuale quanti xe gli utenti "fantasma", ovvero quei iscritti con zero post? Cita
trert Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 eh.. xe una bella fetta!!! 73utenti go visto che no ga post, poi xe abbastanza che xe registradi da una botta de tempo ma ga tipo uno o due messaggi!! i utenti totali xe 195adesso! Cita
cenerentola82 Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Su 195 iscriti 81 ga mandà 10 o più msg e 120 almeno 1. Quindi xe 75 che se ga iscrito e no ga mai scrito. Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Uhmmmm....no xe dei bei numeri effettivamente eh......ma se uno se iscrivi e no metti nessun post, no se podesi crear un sistema che se l'utente xe inattivo per + de tot tempo[ non da l'oggi al domani, ma se parleria de mensilità ovviamente ], ghe vien prima mandada una notifica via mail e se non rispondi ancora el vien temporaneamente escluso? Troppo dura come prassi? Cita
trert Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 beh, mi me sembra duretta.. ma quella de metter l'obbligo de postar prima de giogar (ed il post val per tipo 24 ore) me par interessante!! Cita
Stefano79 Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Eh, xè troppi "leechers" in effetti sì Cita
Ghost Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Si bisogna escogitare qualcosa. Ma stiam attenti a non riempirci di spammoni Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Eh, xè troppi "leechers" in effetti sì Scusa l'ignoranza....cosa xe i leechers? Cita
Ghost Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Eh, xè troppi "leechers" in effetti sì Scusa l'ignoranza....cosa xe i leechers? Letteralmente sanguisughe o succhiatori. Quelli che approfittano di un servizio comunitario senza dar nulla in cambio. Nei rpogrammi di sharing sono quelli che scaicano ma non uploadano. Nei forum quelli che leggono e giocano ai giochi ma non postano. Cita
cenerentola82 Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Definizioni: Leecher Un leecher e' una persona che scarica file senza dare agli altri la possibilita di scaricare i propri. Qualcuno troppo pigro per mettere un link dal suo sito o ruba il duro lavoro di altre persone spacciandolo per proprio Detto anche ''Lurker'' indica una persona che ''consuma la conoscenza senza apportare contributi alla comunity''. Ad esempio, un Leecher e' una persona che nei newsgroup legge tutti i messaggi senza mai scriverne alcuno. Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Grazie Ghost&Cenerentola x le info!!!! Cmq si, effettivamente xe stada un po' dura la considerazion de prima. Chiedo venia! Cita
iaga Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Secondo mi far "pagar" i gioghi con i post saria sia positivo che negativo. Da un lato non me piasi neanche a mi che ghe sia persone che se taca a sto forum unicamente per la sala giochi.. però son convinta che se i saria obbligadi a scriver qualcosa, saria post con singole faccine o robe inutili tanto per acceder alla sala.. Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Purtroppo anke questo xe vero......cmq vederemo dai: Sandro sicuramente troverà un metedo idoneo e risolutivo. Cita
polpetta Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 ben fatta! iera giusto ieri sera che ne parlavimo mi e assist4 sto qua xe un problemin che saria bel metter apposto Grande Capo faccia quello che s'ha da fare ^___^ Cita
saretta Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Perchè proibir i giochi se un non scrivi spesso nel forum? Non lo trovo sai giusto... Se xè un sito libero non dovessi esserghe restrizioni ... Mi la vedo così, dopo fe voi Cita
assist Inviato 11 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Ghe sarà sicuramente gente che scrivi pochissimo, ok! El fatto xe che xe gente che non scrivi neppure sporadicamente......74/195 con 0 post in un lasso de tempo considerevole me par che se ciama no scriver per niente. Cita
Abel Inviato 11 Agosto 2005 Segnala Inviato 11 Agosto 2005 Anche se son fresco fresco su stò forum, provo ad azardar el mio pensiero. Premetto che mi solo scrivo, e anzi no go ancora provado i zoghetti. Ma obligar la gente a scriver per usufruir de un servizio che comunque xe gratuito me sembra ridicolo; questa gente che saria obligada a scriver i cominceria a scriver cavolade (volevo scriver altro ma no so se se pol...) e i faria diventar stò forum una discarica da pensieri senza senso, che però ghe permeteria de continuar a zogar. La gestion de le discussioni diventeria allora difficoltosa (per i moderatori e/o admin vari). Perché, allora, non distinguer le registrazioni? Per dir: Tizio se registra solo per zogar e, inveze, mi me registro per usar el forum (e naturalmente me permeté anca de zogar ). Credo sia inutile dar la caccia alle streghe (al di la del fatto della sfida tecnica de crear un script che stabilisi chi xe più o meno un leecher...), anca perché me par che questo sia un servizio (forum e zoghetti) gratuito. Me racomando, no mazeme de insulti, mi la penso cusì, ma sò che se voi che comandé... Ad ogni modo: Love and Peace! :ok: Cita
assist Inviato 12 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 12 Agosto 2005 Effettivamente questa saria una proposta interessante de distinguer le iscrizioni....vedemo cosa che disi el boss! Cita
tommy781 Inviato 12 Agosto 2005 Segnala Inviato 12 Agosto 2005 va considerado che il sito xe rappresentado dalla pagina iniziale e da là non te entri in sala giochi, te devi passar per il forum e iscriverte quindi saria giusto metter un certo collegamento tra le due robe, se l'entrata in sala giochi avvenisi dalla pagina iniziale del sito saria diverso. Comunque ligar gioghi e post xe difficile, mi frequento altri tre forum e altri siti e da nessuna parte el scriver sul forum o meno precludi o limita le altre attività che se pol svolger sul sito. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.