chompo Inviato 26 Maggio 2015 Segnala Inviato 26 Maggio 2015 Come preannunciado a fine torneo de 'sto anno, verzo dunque sta discussion per valutar/capir se ghe sia i presupposti per riproporr anche per el prox anno el fantabasket.Il tutto diria che nassi dal fatto che per la fantastagion appena conclusa gavemo a malapena raggiunto il quorum...con un sesto iscritto ciapado al volo e "per i cavei" a solo qualche giorno da inizio torneo. Franchigia che poi gavevo offerto a mamo che se iera palesado in un post salvo poi riscomparir senza dar mai risposta e poi alla signora del SDS, rientrada, salvo poi mancar dal zogo per poco gradevoli vicissitudini de ordine personale/familiare.Sicuramente i fantagioghi no ga più l'appeal de qualche tempo fa, personalmente el fbasket a mi me piasi sempre sai e chissà forse anche perchè sarà un qualche primo segno de veciaia...ma saria per tegnir duro e portar avanti la tradizion... El fbasket no xe (o almeno a mi me par che no sia) un zoghetto sai impegnativo in termini de tempo da dedicarghe, però senza dubbio alcuno, richiedi un monitoraggio, una presenza. Nel senso de far dei cambi durante la stagion, sia per scelta, sia perchèxe zogadori che va e vien dai rosters delle squadre reali durante la stagion, poi xe gli infortuni etc. No xe quindi un zogo che se presta a far una fantasquadra all'inizio e poi no meterghe più man.Mi, ovviamente sempre ammesso che per i paroni de casa e per voi (ultimi partecipanti) vadi ben, son disposto a rinnovar el mio impegno anche per la gestion della nova stagion, a patto che - rivemo a capir intanto se mantenimo lo "zoccolo duro" de partecipanti - e poi se e quali chances gavemo de trovar qualche altro partecipante attivo.Per mi in 6 se pol zogar, però xe chiaro che meno semo e più eventuali defezioni o assenze durante la stagion, impatta parecchio sul svolgimento del torneo.Un topic per confrontar pensieri in libertà vari, aperto naturalmente oltre che ai partecipanti de 'sto anno, a qualsiasi altro utente che volessi manifestar interesse nel partecipar all'eventuale prox edizion!A voi la parola Cita
romanowar Inviato 1 Giugno 2015 Segnala Inviato 1 Giugno 2015 Ovviamente presentissimo! Auspico CALDAMENTE l'aumento dei partecipanti per render ancora più bella la fantastagione. Xe mai possibile che ghe xe tante persone pronte a discuter per settimane su come se fa a trovar uno sponsor per la prima squadra cittadina de basket e che non vol dedicarghe un paio de minuti alla settimana a questo zogheto? Cita
dondon Inviato 3 Giugno 2015 Segnala Inviato 3 Giugno 2015 sempre presente a romper le....togne... Cita
chompo Inviato 4 Giugno 2015 Autore Segnala Inviato 4 Giugno 2015 (modificato) Quattro che no volesi molar semo... Come utenti "storici" e/o comunque fantazogadori saria de veder come che xe messa cucciolina e mamo che dopo qualche anno de fantazoghi, iera desaparecido, per veder se gavessimo almeno un "zoccolo duro" de 6 de lori. Per sperar poi de attrarr magari almeno un altri dò...che se a proposito gavè qualchedun a cui proporghelo eventualmente, me raccomando faccino siori proponghino Xe mai possibile che ghe xe tante persone pronte a discuter per settimane su come se fa a trovar uno sponsor per la prima squadra cittadina de basket e che non vol dedicarghe un paio de minuti alla settimana a questo zogheto? Forse me par che lo accennavimo za l'anno scorso...le due robe xe disgiunte a mio parer. L'esser appassionai de basket non vol dir magari gaver gusto in un fantazogo, fantabasket nel specifico. Mi ad esempio seguo del tutto marginalmente el basket, dove quel marginalmente xe dovudo proprio al fatto de esser rientrado in un fantabasket qua sul sds. Cioè per dir nel mio caso xe il fantazogo la "molla" per seguir un minimo el basket (che come ti te sa nel post stefanel gavevo abbandonado praticamente del tutto) Modificato 4 Giugno 2015 da chompo Cita
chompo Inviato 6 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 6 Ottobre 2015 Dunque... me sa che semo a un binario morto, che sta per sancir la rinuncia ufficiale all'edizion fantacestistica SDS . Con nessun altro interessado a partecipar e con el tentativo de "arruolamento" de qualche novo elemento, effettuado dal brianzolo-romano, che non dovessi esser andado a bon fine, giacchè nessun se ga fatto vivo, fossimo i soliti 4 gatti (paragòn metaforicamente e numericamente quanto mai calzante diria ). Tempo gavessimo ancora un poco, el fantatorneo podessi tranquillamente iniziar alla 3°, forse anche alla 4° del campionato de A, ma in mancanza de novità in questa settimana, diria che doveremo alzar bandiera bianca. A malincuore, perchè personalmente gavessi voia de difender el titùlo dai assalti provenienti dalla brianza e dal duo mujesàn e da altri vari ed eventuali, ma in 4 no gavessimo senso !? Cita
dez Inviato 7 Ottobre 2015 Segnala Inviato 7 Ottobre 2015 Diria che saria bel esser almeno 6 ... l'ideale saria 8 ... ma al momento semo solo mi, ti, romano e dondon? Cita
giuli61 Inviato 7 Ottobre 2015 Segnala Inviato 7 Ottobre 2015 posso anche mi? mai fatto son cisto ma almeno me diverto Cita
dez Inviato 7 Ottobre 2015 Segnala Inviato 7 Ottobre 2015 Vai Giuli .... mancheria uno per el numero minimo Cita
chompo Inviato 7 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 7 Ottobre 2015 Diria che saria bel esser almeno 6 ... l'ideale saria 8 ... ma al momento semo solo mi, ti, romano e dondon? Romano ga provado un'azion de "reclutamento" con un paio de baskettari de sua conossenza, ma a oggi no gavemo nissuna notizia postiva ancora. La "paròna interista" cucc no se ga ripalesado, così come neanche mamo. Quindi si, praticamente i 4 da ti citadi...per lo meno fino a questo post... Cita
chompo Inviato 7 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 7 Ottobre 2015 (modificato) posso anche mi? mai fatto son cisto ma almeno me diverto Eh certo che te pol. No semo ancora una "setta" dove i adepti vien rigorosamente selezionadi dal gran giurì . Cisto o non cisto, no ga importanza e te assicuro che a volte in un fantazogo no xe dito. Se te piasi el basket ed il zogheto te son a posto. L'unica cosa che se "chiedi" xe de esser presenti, ovvero de seguir el zogheto. Che per sua natura xe dinamico disemo cussì, necessita quindi de far dei cambi in corsa, de missiar la formazion magari etc. Per el resto no te preocupes Modificato 7 Ottobre 2015 da chompo Cita
stratodarius Inviato 9 Ottobre 2015 Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Ciao a tutti....son uno de quei reclutai da Romanowar... se ve fà piazer parteciperia al gioghetto... sperando de capir come funziona Cita
romanowar Inviato 9 Ottobre 2015 Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Ciao a tutti....son uno de quei reclutai da Romanowar... se ve fà piazer parteciperia al gioghetto... sperando de capir come funziona Ah ah ah, sarà bel scherzarte e irriderte anche qua. Basta che non te ciami la squadra Cocky Coppers Cita
stratodarius Inviato 9 Ottobre 2015 Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Ciao a tutti....son uno de quei reclutai da Romanowar... se ve fà piazer parteciperia al gioghetto... sperando de capir come funziona Ah ah ah, sarà bel scherzarte e irriderte anche qua. Basta che non te ciami la squadra Cocky Coppers va ben ...ghe caverò la doppia P Cita
chompo Inviato 9 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Ciao a tutti....son uno de quei reclutai da Romanowar... se ve fà piazer parteciperia al gioghetto... sperando de capir come funziona Evvai !! Ara un sesto Ben rivado darius Se semo ancora vivi (come fantazogo) e pareria de si a 'sto punto, no preoccuparte tempo qualche giorno pubblicherò el regolamento (che xe quel dell'anno scorso con solo delle marginali correzioni ad un paio de robe), cussì te poderà "studiar" . E per qualsiasi roba comunque no esitar a chieder. Cita
chompo Inviato 9 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 @ romanowar: ben cazzada, la tua opera de proselitismo, sembra salvare l'edizion fantacestistica del SDS . P.S. Te rimembri el discorso fatto in privato sul fatto che in sei el calendario l'anno scorso costingeva poi alcuni a incrociarse sai volte in una fase? Credo de gaver un update/upgrade, che garantirà una soluzion miglior Cita
chompo Inviato 9 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Quindi ricapitolando... con le 2 nove new entry, che va ad aggiungerse al "zoccolo duro" fantacestistico, fossimo: chompo dez dondon giuli61 romanowar stratodarius e dar vita quindi anche all'edizion 2015/16 del fantabasket SDS !! Se poi se palesa ancora qualchedùn, semo qua Cita
stratodarius Inviato 9 Ottobre 2015 Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Ciao a tutti....son uno de quei reclutai da Romanowar... se ve fà piazer parteciperia al gioghetto... sperando de capir come funziona Evvai !! Ara un sesto Ben rivado darius Se semo ancora vivi (come fantazogo) e pareria de si a 'sto punto, no preoccuparte tempo qualche giorno pubblicherò el regolamento (che xe quel dell'anno scorso con solo delle marginali correzioni ad un paio de robe), cussì te poderà "studiar" . E per qualsiasi roba comunque no esitar a chieder. Ok...grazie Cita
stipzilla Inviato 9 Ottobre 2015 Segnala Inviato 9 Ottobre 2015 Dario dario, se gavesi 5 minuti de tempo libero venissi ad umiliarte anche qua.... Cita
giuli61 Inviato 10 Ottobre 2015 Segnala Inviato 10 Ottobre 2015 non ho idea come funziona. dove trovo le regole? Cita
stratodarius Inviato 10 Ottobre 2015 Segnala Inviato 10 Ottobre 2015 Dario dario, se gavesi 5 minuti de tempo libero venissi ad umiliarte anche qua.... Pol esser....Però per farlo te dovessi aver anche ti l'apparato riproduttivo all'adamantio come Bozzo Cita
romanowar Inviato 10 Ottobre 2015 Segnala Inviato 10 Ottobre 2015 Dario dario, se gavesi 5 minuti de tempo libero venissi ad umiliarte anche qua.... Stipe, non avrai mica ... ??? Cita
chompo Inviato 10 Ottobre 2015 Autore Segnala Inviato 10 Ottobre 2015 non ho idea come funziona. dove trovo le regole? entro stasera (anche tarda al limite) conto de pubblicar el "novo" regolamento (che per i veci zogadori xe el stesso dell'anno scorso con giusto qualche limatura de poco conto). Te lo troverà in 'sta sezion ovviamente, col titolo FB 2015/2016_REGOLAMENTO Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.