Starlite Inviato 7 Maggio 2004 Segnala Inviato 7 Maggio 2004 Visto che qua scrivemo in Triestin, me pareva cocolo che ghe fusi una discusion dove poder esprimer dubi e poder domandar quel che se vol a questo proposito... Parole che se tendi a usar sempre de meno, modi de scriver nel modo giusto le parole (vedi "xe", o anche "mas'cio")... insoma... zerchemo de combater l'insidiosa italianizazion dela nostra Lingua! Speto domande a cui risponder Cita
Forum_Bot Inviato 7 Maggio 2004 Segnala Inviato 7 Maggio 2004 1 Utente ha già detto GRAZIE! cucciolina Cita
Vico Inviato 7 Maggio 2004 Segnala Inviato 7 Maggio 2004 Come se scrivi "tocccc", insomma me riferisso al bagnetto che se fa a Barcola d'estate. AloHa Vico Cita
Starlite Inviato 7 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 7 Maggio 2004 Mah... prima de tuto grazie per la domanda Xe difizile risponder... sicome che no gavemo la cluca come in sloven.... buh... xe el steso problema per scriver ploc... mi diria che se podessi anche scriver con la h finale... toch, ploch.... pero'... anche toc e ploc podessi andar... forsi qualcossa tipo toc' e ploc'? Qua ghe volessi una academia dela crusca del triestin Cita
Starlite Inviato 7 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 7 Maggio 2004 I giorni dela setimana ('deso xe giusto) Se volè parlar pulito triestin, ricordeve che i giorni dela setimana no i ga 'l acento sula ultima silaba, ma sempre sula prima! Alora gavaremo: lunedi (che se legi lùnedi) martedi (mà rtedi) mercoledi (mèrcoledi) giovedi (giòvedi) venerdi (vènerdi) sabo e domenica che resta come in italian. 'dio bei Cita
iaga Inviato 8 Maggio 2004 Segnala Inviato 8 Maggio 2004 De quel che so mi sabato se disi sabo... ...ma forsi xè umaghese.. no so.. volessi una tua conferma amico Starlite Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2004 Go trovà la risposta ala domanda de Vico! Su un libro xe scrito: << Go messo la giara davanti de casa perché iera sempre ploc' >> Eco che iera come disevo mi: se meti un apostrofo ala fine: ploc' toc' 'dio Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2004 De quel che so mi sabato se disi sabo... Xe vero, me iera scampà ... sabato se disi sabo brava iaga Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2004 Xe affidabile 'sto libro? Si Cita
iaga Inviato 8 Maggio 2004 Segnala Inviato 8 Maggio 2004 Prego prego.. (bisogna sempre controllarlo sto mulo.. ) Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2004 'deso 'lora che savemo come scriver Strafanic' Ploc' Toc' volevo mostrarve come che se usa 'l apostrofo, come che go apena fato in italian, per el maschile, xe i articoli il e lo in triestin xe un unico articolo: el pertanto, quando el vien troncado, xe la "e" a vignir meno, eco alora che 'l apostrofo precedi la "l" inveze de seguirla: lo apostrofo -> l'apostrofo el apostrofo -> 'l apostrofo lo uomo -> l'uomo el omo -> 'l omo Bon... 'deso torno prima che me mandè voi 'dio Cita
Tululù Inviato 8 Maggio 2004 Segnala Inviato 8 Maggio 2004 Mi son afezionado (come gaverè capì dal mio nick) a una serie de termini triestini che più o meno vol dir la stessa roba: - Tandul - Paragnoco - Verul - Pampel - Lole - Strafanic' (scrito come vol Starlite) - Tumbano - Grembano - Momolo - Sturlo - Sempiul - Pimpinela - Zaflaucich (con l"h" perchè secondo mi xe un cognome utilizà come antonomasia) - Pimpinela - Trdo - Cretineti e per finire: - TULULU' Ne conosè altri ?????? Cita
Starlite Inviato 8 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2004 Equivalente a quei che te ga dito xe: - Taneco (leggi tanèco) - Bauco (baùco) - Cuco (ogni giorno nasi un cuco...) - Macaco - Momi - Nane alri no me vien Cita
SandroWeb Inviato 9 Maggio 2004 Segnala Inviato 9 Maggio 2004 Zurlo? Per le ottime tematiche della discussion, go decisa de metterla IN RILIEVO Bye Cita
Starlite Inviato 9 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 9 Maggio 2004 Per le ottime tematiche della discussion, go decisa de metterla IN RILIEVO Grande Sandro Ma voi savè cos che xe una slondrona? Cita
Missilina Inviato 10 Maggio 2004 Segnala Inviato 10 Maggio 2004 non so scriver ben in dialetto lo parlo ben pero... non son mai stada abbituada a scriver in dialetto ..e nn gave la piu pallide idea de che fadiga che fazo.....a scriverla..ma anche a leggerlo.... I me gha regala un bellissimo dizionario de triestin e decisamente se tante parole che credevo ( e nn solo mi) che gavessi un significato e invece ga un altro....Oo dopo lo vado a cior missilina Cita
Starlite Inviato 10 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 10 Maggio 2004 Mi son (Ti) te son Lu', ela XE Noi, noialtri semo Voi sè Lori (i) xe Cita
Missilina Inviato 10 Maggio 2004 Segnala Inviato 10 Maggio 2004 problemi esistenziali??? missilina Cita
Starlite Inviato 10 Maggio 2004 Autore Segnala Inviato 10 Maggio 2004 ridi ridi ---> dopo rido mi Cita
Vico Inviato 10 Maggio 2004 Segnala Inviato 10 Maggio 2004 Mi son(Ti) te son Lu', ela XE Noi, noialtri semo Voi sè Lori (i) xe Bevi col tappo Cita
SandroWeb Inviato 10 Maggio 2004 Segnala Inviato 10 Maggio 2004 Calemo i toni della discussion, per favor...no feme rabiar Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.