666 Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 (modificato) "Terremoto, ricostruzione perfetta" finta aquilana in tv, bufera su Forum Figurante reclutata per raccontare il miracolo del governo. Subito smascherata in rete. "Pagata trecento euro per leggere un copione". Protesta il Comune Mio Link Modificato 28 Marzo 2011 da 666 Cita
dido76 Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 oggi iera la "dalla chiesa" che la se ga prodigado in spiegazioni e che la trasmision no c'entra niente e che no i voleva eser tiradi in mezo a storie politiche... secondo mi i se ga sputanado completamente una trasmision Cita
lucius Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 Beh, mica solo la falsa aquilana e' una figurante a forum, in questo caso fanno solo un po' piu' schifo del solito. Cita
diego Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 Qualchedun diseva che i media no ga la capacità de farghe el lavaggio del zervel all'elettorato. Che i me spieghi el perchè della farsa della finta aquilana in un programma seguido da molta gente.Questa xe l'italia che l'imperator adora. Cita
Ikeya Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 (modificato) Qualchedun diseva che i media no ga la capacità de farghe el lavaggio del zervel all'elettorato. Che i me spieghi el perchè della farsa della finta aquilana in un programma seguido da molta gente.Questa xe l'italia che l'imperator adora. i media ga la capacità de far el lavaggio del cervel alle persone anziane... no credo che esisti tanti anziani appassionadi de computer, che gabbi hobby diversi dal guardar television e magari far a maia (guardando la television)... ovviamente non voio generalizzar, ma la maggior parte (purtroppo) xè cussì... e, come savemo, l'Italia xè un paese fondamentalmente de persone anziane... non a caso xè sta scelto Forum che xè un programma non proprio seguido da giovanissimi... Modificato 28 Marzo 2011 da Ikeya Cita
El Capitano Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 Sinceramente go semprè savudo che se te presenti a Forum, o te ga una storia che pol sembrar vera, oppur i te da lori un copion. Infatti un mio amico, parecchi anni fa, se gaveva presentà e i ghe gaveva da un copion (che gavevo visto in tv) dove lui vendeva computer e una cliente iera rabiada con lui, storia assolutamente falsa perchè lui de lavor fa tutto altro ... Tanto che mia nona, appassionada della trasmission, co ghe gavevo contà la se gaveva quasi messo a pianzer !!! Per cui no me contè niente de novo ... Cita
diego Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 X Ikeya, grazie per el vecio insempià :D Te son proprio convinto che sia in maggioranza i veci quei che vien manipoladi dai media? El target portado avanti dal Berlusca me par gabi fatto migliaia de "vittime " fra i giovani. O Sbaglio? Cita
tifone Inviato 28 Marzo 2011 Segnala Inviato 28 Marzo 2011 Sinceramente go semprè savudo che se te presenti a Forum, o te ga una storia che pol sembrar vera, oppur i te da lori un copion. Infatti un mio amico, parecchi anni fa, se gaveva presentà e i ghe gaveva da un copion (che gavevo visto in tv) dove lui vendeva computer e una cliente iera rabiada con lui, storia assolutamente falsa perchè lui de lavor fa tutto altro ... Tanto che mia nona, appassionada della trasmission, co ghe gavevo contà la se gaveva quasi messo a pianzer !!! Per cui no me contè niente de novo ... Si xe vero,ma lo scandaloso no xe che la tipa iera un attrice ma che secondo mi i ghe ga fatto dir delle belle lodi sull'operato del governo Cita
Nona Picia Inviato 29 Marzo 2011 Segnala Inviato 29 Marzo 2011 (modificato) ... e, come savemo, l'Italia xè un paese fondamentalmente de persone anziane... non a caso xè sta scelto Forum che xè un programma non proprio seguido da giovanissimi... Mi conosso tanti giovani e giovanissimi che pena che i pol i guarda forum e i credi tuto vero, al contrario de mi che no lo guardo e no son non più giovane, anzi! Modificato 29 Marzo 2011 da Nona Picia Cita
Cazzaballe Inviato 29 Marzo 2011 Segnala Inviato 29 Marzo 2011 Bon ma se sa da sempre che xe una valanga de cagade in sti programmi... Non solo forum. Tutto ga un copion, Forum, Grande Fratello, Pomeriggio 5, o tutto quel che xe per tv o quasi... Almeno sulle reti principali... In ogni caso da una parte fa rider perchè i xe proprio ridicoli.. Dall'altro fa pianzer perchè te vedi quanti modi ga de insempiar la gente. Cita
Ikeya Inviato 29 Marzo 2011 Segnala Inviato 29 Marzo 2011 Mi conosso tanti giovani e giovanissimi che pena che i pol i guarda forum e i credi tuto vero, al contrario de mi che no lo guardo e no son non più giovane, anzi! penso che esisti giovani che guarda anche Beautiful e simili... ma Forum per el format che el ga e per l'orario in cui el va in onda non xè sicuramente pensado per un pubblico de lavoratori o de muleti... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.