Forum_Bot Inviato 14 Gennaio 2005 Segnala Inviato 14 Gennaio 2005 2 Utenti hanno già detto GRAZIE! trert, arlon Cita
SandroWeb Inviato 14 Gennaio 2005 Autore Segnala Inviato 14 Gennaio 2005 Oltretutto no iera neanche l'acqua che scorreva...iera quasi mezzogiorno...buh Cita
iaga Inviato 14 Gennaio 2005 Segnala Inviato 14 Gennaio 2005 Ehm..no posso dir che no la me piasi.. ma mejo de niente! Cita
deeo Inviato 14 Gennaio 2005 Segnala Inviato 14 Gennaio 2005 Xe un pugno int'el stomigo...mamma mia; che po' se la spuda acqua dela boca, con quel muso che la ga xe come se la garbassi! Cita
Tirabaralla Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 L'arte moderna, di solito, non mi dispiace... Questa fa veramente schifo. MEGLIO NIENTE! (ma almeno la funziona?) Cita
orannez Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 Beh, ma come carro de carneval de Muja no xe mal.... Cita
Tirabaralla Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 Te disi? Secondo mi xè mejo i cari de carneval... Cita
saretta Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 La xè orrenda! Me spieghe el significato che la ga? ..mi me vien in mente i Paiazzi Cita
Starlite Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 Nele intenzioni de chi la ga comisionada, disegnada, realizada.... de quel che iera scrito sul Picolo e che gaveva dito no me ricordo chi... dovesi eser, no Giano bifronte, ma semplicemente due maschere simbolo del teatro.... e crear tipo un percorso dal la al Roseti... che robe ciò... meio che no i fazeva niente in ogni caso Cita
Juliet Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 crear tipo un percorso dal la al Roseti tipo a metà strada tra el verdi e el rosseti? cmq me par el trionfo del silver plate...e le maskerone da teatro le me par fora logo là ...cmq...ormai le xe Cita
SandroWeb Inviato 22 Marzo 2005 Autore Segnala Inviato 22 Marzo 2005 Ma me par a mi o tutte le volte che passo de là no xe mai acqua che sgorga? Cita
puromalto Inviato 22 Marzo 2005 Segnala Inviato 22 Marzo 2005 Ma me par a mi o tutte le volte che passo de là no xe mai acqua che sgorga? Mi stago a 300 mt dalla fontana ma fin ora no go ancora visto una iozza de acqua Cita
Ale#11 Inviato 23 Marzo 2005 Segnala Inviato 23 Marzo 2005 Oh, ma quanto brutta la riva ad esser?! Madonnina... Cita
Starlite Inviato 23 Marzo 2005 Segnala Inviato 23 Marzo 2005 Riguardando la foto che ga posta più su Sandro, go notado un inquietante effetto... visto che la colonna xe bela lustra, dala foto, se se varda el faccion, par che questo sia sospeso a mezz'aria, perché i colori riflessi dal supporto xe simili a quei dela casa de drio Mama mia che impresion Va ben, va ben... la prosima volta bevo de meno.... Cita
SandroWeb Inviato 23 Marzo 2005 Autore Segnala Inviato 23 Marzo 2005 visto che la colonna xe bela lustra, dala foto, se se vardael faccion, par che questo sia sospeso a mezz'aria, perché i colori riflessi dal supporto xe simili a quei dela casa de drio Mama mia che impresion Orpo xe vero, te ga ragion... Cita
iaga Inviato 23 Marzo 2005 Segnala Inviato 23 Marzo 2005 Va ben, va ben... la prosima volta bevo de meno.... Eh..si.. saria el caso.. e penso che anche Sandro gavesi de posar la fiasca visto che el te cori drio... Cita
cenerentola82 Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 Fontana orrenda. Soldi butadi via. Torneghela indrio. Chi che la ga fata che se la meti nel suo giardin. No xe più i artisti de una volta. I buta suso la prima roba che ghe passa per la testa senza pensar al contesto dove la dovessi esser inserida. No go sentì uno che la ghe piasi. Se podessi far una petizion per cambiarla. Arte moderna con Trieste no c'entra gnente. La stona completamente. Cita
Tirabaralla Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 Vabbè...c'è arte moderna e arte moderna. Poi Trieste è tutta moderna, dai...quasi, via...tolte qualche chiesa e San Giusto. E' che la fa proprio schifo, sì. Cita
robyrad Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 la xe tremenda... no c'entra niente e la xe orribile! chi la ga pensada xe veramente un genio! Roby ps. ciao a tutti! Cita
cenerentola82 Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 Trieste è tutta moderna Lo stile neoclassico dell'800 non lo cosidero moderno. Le fontane come 4 continenti di Piazza Grande non le considero moderne. Cita
Tirabaralla Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 Moderno si intende proprio 800 e primo 900. Il resto si chiama contenporaneo. Mi pare funzioni così... Per questo dico che Trieste è quasi tutta moderna.. Poi, vabbè...basta intendersi. Cita
Beck's Inviato 24 Marzo 2005 Segnala Inviato 24 Marzo 2005 Non son un esperto de arte, ma piuttosto de quela fontana credo sia anche meio el bidè de casa mia.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.