arska Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Introduco un topic urbanistico per saver per curiosità cos che pensa la gente de Trieste da sto punto de vista, che son curioso ------------------------------- Mi per i centri urbani go idee bastanza precise: a parte le 4 strade principali mi i centri li sereria al traffico: se fa mega parchegi (quei ala americana, tipo 8 piani) ale porte dela cità , quasi gratuiti (abonamento tipo 50€ per un ano) e se fa mezi publici che funziona (tram, metro, treni, ecc..). Poco traffico = ridur i tempi, sopratuto in una cità come Trieste, picia in termini de kilometri.. se ghe meteria per rivar ovunque meno che ogi in auto.. solo usando i mezzi.. ..el problema però xe un: la privatizazion. La TT xe stada privatizada, e el obietivo unico per lori xe rivar a guadagnar piu de quanto che i spendi. +Sto tipo de lavor i lo pol far a Milan, Roma, Vienna.. qua no xe el bacin de utenza per poderghe guadagnar sora, almeno in un primo tempo. El punto xe: gave idea de quanto che miglioreria la qualità dela vita? PERCHE nissun ghe pensa? Ai posteri (no quei che se taca sui muri) l'ardua sentenza Cita
Stefano79 Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 El punto xe: gave idea de quanto che miglioreria la qualità dela vita? PERCHE nissun ghe pensa? Tutti sa che migliorerìa la qualità della vita. Anche mi no sopporto quei che ciol l'auto quando i podesi benissimo andar a pìe. Ma come sempre xè un discorso de interessi economici. Se i fazesi mega-parcheggi a un prezzo irrisorio, el comun dovesi spender miliardi per costruirli e no rivasi recuperar i soldi. E poi ghe xè tutto el mercato che gira attorno all'auto: benzinai, autoricambi ecc, subirìa gravi perdite. E per tornar al comun...no ghe sarìa più le entrate dovude alle varie multe come el divieto de sosta El problema xè difficile de risolver. Cita
Starlite Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Mi per i centri urbani go idee bastanza precise: a parte le 4 strade principali mi i centri li sereria al traffico: se fa mega parchegi (quei ala americana, tipo 8 piani) ale porte dela cità , quasi gratuiti (abonamento tipo 50€ per un ano) e se fa mezi publici che funziona (tram, metro, treni, ecc..). concordo Cita
arska Inviato 28 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Se i fazesi mega-parcheggi a un prezzo irrisorio, el comun dovesi spender miliardi per costruirli e no rivasi recuperar i soldi. E poi ghe xè tutto el mercato che gira attorno all'auto: benzinai, autoricambi ecc, subirìa gravi perdite. E per tornar al comun...no ghe sarìa più le entrate dovude alle varie multe come el divieto de sosta uhmm... credo che bastasi farse furbi. Tipo.. edificio de 7 piani, 6 de postegio e 1 de supermarket. El postegio lo paga el comun per metà . Cussì cussì i benzineri i se ga de spostar tuti in spiazzi larghi e fora dai centri, entro el 2006. Dopo credo che no sia dificile far spostar le attività "a riscio" in altre zone.. E per le multe, beh, che i se tachi un modo cmq i lo troveria poso eser bastardo? ma si.. [bastard mode ON] Qualchidun sa quanto che i ga speso per el cinquantenario del ritorno de Trieste al Italia, alpini, ecc? Se no sbajo intorno ai 13 milioni de euro, in bandierine, ecc.. beh, credo che i podessi bastar per far un parchegio, o una linea de tram! [bastard mode OFF] no go resistì Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Qualchidun sa quanto che i ga speso per el cinquantenario del ritorno de Trieste al Italia, alpini, ecc? Se no sbajo intorno ai 13 milioni de euro, in bandierine, ecc.. Cita
cenerentola82 Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Qualchidun sa quanto che i ga speso per el cinquantenario del ritorno de Trieste al Italia, alpini, ecc? Se no sbajo intorno ai 13 milioni de euro, in bandierine, ecc.. Però probabilmentte in sta cifra xe compresi anche i bagni chimici Comunque quei doveva esser tutti finanziamenti statali. Se te ghe li domandavi per far una linea de tram no credo che li dava. Cita
arska Inviato 28 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2005 uhmm se ricordo ben li ga spesi el comun, de tasca propria Cita
cenerentola82 Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Dal sito del Comun tute le delibere per il raduno dei alpini: numero delibera: 211 protocollo: data: 13/5/2004 relatore: SLUGA servizio: Vice Direzione Generale - Ufficio Coordinamento Eventi 2004 77ª Adunata Nazionale degli Alpini. Trieste, 14-16 maggio 2004. Sostegno economico alla realizzazione dell'evento tramite erogazione di contributi straordinari all'Associazione Nazionale Alpini - Sede Nazionale; al C.AS.T. Consorzio Assofioristi triestino e all'A.I.A.T. della Provincia di Trieste per una spesa massima di Euro 249.200,00. (imm. eseg.) numero delibera: 167 protocollo: data: 14/4/2004 relatore: SPAGNA servizio: Area Affari Generali ed Istituzionali - Archivio Generale 77° Raduno nazionale degli Alpini. Duplicazione e vendita cd rom multimediali. Approvazione quadro economico dell'intervento. Spesa complessiva presunta euro 29.000,00. (imm. eseg.) Penso che tuti i finanziamenti devi esser delibaradi e quindi se li dovessi trovar sul sito del comun. Mi go trovà solo questi per un totale de 278,2 keuri..... Inoltre per quanto riguarda tute le manifestazioni de contorno, sul sito del comun se legi: " Importante anche l'aspetto delle spese, che non incideranno sulle casse comunali, ma che verranno in gran parte coperte con i finanziamenti statali per il 50° del ritorno all'Italia oltre che dagli sponsor." Cita
arska Inviato 28 Settembre 2005 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2005 me ricordo che i se vantava de gaver speso 9 milioni per i festegiamenti.. piu sempre se ricordo ben 3 pei alpini.. anche se come go za dito podessi anca spbajarme, eh (jera giusto un esempio) Cita
Fabieto Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Penso che cenerentola gabbi ragion, i finanziamenti vien deliberadi e dopo pubblicati sul gazzettino ufficiale o cmq resi pubblici, deso non so le fonti de arlon però tra 250.000€ (circa) e 13 milioni xe una bella differenza... Dal punto de vista urbanistico (parcheggi) penso che el Comune de Trieste non disponi de aree cusi vaste da costruir parcheggi enormi... dovessi proveder con terreni privati ma i costa quasi quanto costruir el fabbricato. Per non parlar dei piani particolareggiati appena approvati che non prevedi più nuove costruzioni (in zone periferiche) e con el quale son in parte d'accordo. El parcheggio del Giulia xe al 50% sempre svodo e anche quel de Foro Ulpiano me sa che xe poco sfruttado... El cittadin o compra o non se ne fa niente de questi parcheggi... es. Parcheggi de Piazza Vittorio Veneto e via Carpison i xe stadi vendudi quasi tutti ancora prima che le costruzioni fossi finide.... Son daccordissimo sul fatto che el centro podessi esser sempre chiuso, e che cavolo da piazza Oberdan a pza Unità xe 10 minuti de camminada.... Cita
Malto Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Trieste ga un problema fondamentale, che xe la conformazion del territorio che rendi molto difficile non solo andar in bicicletta, ma anche costruir reti ferroviarie o de metropolitana. Per questo gavemo cusì tanti bus e motorini. Cmq in generale tutte le città italiane ga una scarsa programmazion nei termini de trasporto pubblico metropolitano e in fondo i bus xe el nostro fiore all'occhiello. In Giappone nell'area urbana de una città medio-grande ghe xe almeno una stazion del treno o della metropolitana nel raggio de 200 metri...i se fa pagar ma te pol andar ovunque senza mover l'auto. Cita
cenerentola82 Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Go trovà altre delibere, e queste dovessi esser tutte: numero delibera: 209 protocollo: data: 13/5/2004 relatore: LIPPI servizio: Area Cultura - Servizio Attività Sportive 50° Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Acquisto di 300 copie di un'edizione speciale dell'opera "Trevisan gladiatore alabardato". Spesa Euro 3.600,00 (IVA compresa) numero delibera: 198 protocollo: data: 10/5/2004 relatore: LIPPI servizio: Area Cultura - Direzione Programma manifestazioni dell'Area Cultura per il Cinquantesimo Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Spesa Euro 1.351.200,00. (imm. eseg.) numero delibera: 318 protocollo: data: 12/7/2004 relatore: LIPPI servizio: Area Cultura - Servizio Attività Sportive 50° Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Approvazione del progetto "Nuovo polo natatorio di S. Andrea". Spesa Euro 50.000,00. (imm. eseg.) numero delibera: 169 protocollo: data: 14/4/2004 relatore: BRANDI servizio: Area Educazione e Condizione Giovanile - Direzione Celebrazione del 50° Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Approvazione programma d'iniziative rivolte alle scuole di ogni ordine e grado. Assegnazione contributo al : Spesa euro 130.000. numero delibera: 572 protocollo: data: 15/11/2004 relatore: l'assessore BRANDI servizio: Area Educazione e Condizione Giovanile - Direzione Celebrazioni del 50° Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Concerto del gruppo presso il PalaTrieste il 22 novembre c.a.. Contributo all'Associazione Musica Libera. Spesa di Euro 4.000,00. (imm. eseg.) D.G. n. 572 numero delibera: 611 protocollo: data: 2/12/2004 relatore: il SINDACO servizio: Vice Direzione Generale - Ufficio Coordinamento Eventi Cinquantesimo Anniversario del Ritorno di Trieste all'Italia. Erogazione di contributi straordinari ad associazioni e/o enti a parziale sollievo delle spese sostenute per gli eventi realizzati in Ricorrenza. Spesa prevista di Euro 25.400,00. (imm. eseg.) D.G. n. 611 numero delibera: 655 protocollo: data: 20/12/2004 relatore: BRANDI servizio: Area Educazione e Condizione Giovanile - Direzione - U.O. Aff. Generali e Progetti Speciali Celebrazioni del 50° Anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Iniziativa "Progetto Italia" promossa dal Comitato Tricolore. Ulteriore contributo per allestimento mostra fotografica. Spesa Euro 10.000,00. (imm. eseg.) Questi xe 1.574.200 euri che somadi a quei de prima fa: 1.852.200,00 Euri Comunque i 13 milioni de euro credo che sia stadi spesi ma dovessi esser stadi contributi statali. Me ricordo anche mi che el sindaco se vantava de gaver avudo un casin de finanziamenti. Nella legge finanziaria dello stato del 2004: Art 4 163. Nella ricorrenza del cinquantesimo anniversario del secondo ricongiungimento di Trieste all'Italia, e' concesso al comune di Trieste un contributo straordinario di 5.000.000 di euro. Cita
Maurice Inviato 28 Settembre 2005 Segnala Inviato 28 Settembre 2005 Ben....semo pieni de ingegneri Riguardo i primi post, xe vero che xe sai gente che podessi venir a pie,ma i vien in auto.... Se proprio ghe secca far quattro passi i pol sempre ciapar un autobus.....esisti i mezzi pubblici Cita
cenerentola82 Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Riporto i disegni del progeto de riqualificazion del fronte mare che a suo tempo gaveva vinto el concorso. Imagini Lo go tirà fora da questo forum de 'architetti' che riguarda Trieste. Cita
Malto Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Si, infatti me ricordo che doveva eserghe una galleria....ma nella testa de Dipia dove la xe finida? Cita
cenerentola82 Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi gavevo sentì che iera tropi soldi e tropi disagi per lungo tempo. Se za 'desso la gente protesta per qualche deviazion sule rive figuremose cossa vigniva fora se i le chiudeva per un per de ani per far i lavori. Cita
Starlite Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 No xe paragon tra quel che i sta realizando e i progeti che se vedi su quel sito. Sopratuto per piaza Libertà . Spostando el trafico da viale Miramare in porto vecio con entrata in città in piazza Duca degli Abruzzi. Butando zo el Palatripcovich... Piaza Libertà diventasi un bela piazza enorme. Che figada. Cita
Gianburrasca Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 I progeti presentadi in ocasion del concorso de risistemazion del "uoterfront" subisi el destin de tanti progeti che xe fruto de libere idee e interpretazioni: quasi sempre ssai bei, col difeto però che per tradurli in pratica serviria una quantità abnorme de soldi e de tempo, coi disagi prolungadi che ne seguiria. Insoma, un conto xe far righe e pupoli sula carta, un altro xe meter zò cantieri, ruspe e operai. L'alternativa iera no far gnente finché non ghe saria stade le condizioni (forsi mai) opur cominciar a far qualcosa de meno pretenzioso ma comunque migliorativo dela situazion che se presentava. Oviamente un toco ala volta, no se pol pensar de far evacuar tuti iabitanti per far tuto in un colpo solo... Piaza Libertà , però, ga bone probabilità de diventar come che se la vedi nel progeto. Xe un giogo a incastro che funziona cussì: 1. Ghe vol che sia aprovado el piano del Porto Vecio (l'iter xe zà avanti) per permeter de far la viabilità che ghe passi dentro, baipassando l'ultimo toco de viale Miramare e evitando de far passar iauti davanti ala Staziòn. 2. Ga de partir i lavori per far el centro comerciale dentro el Silos (anche qua la parte burocratica la xe pressoché finida) che includi là dentro anca un teatro de circa 8-900 posti, cussì che quel ciaperà el posto dela Tripcovich che poderà vignir demolida (un poco come la Bianchi, inaugurada la nova, zò la vecia). Fate ste robe, piaza Libertà poderà diventar come che se la vedi sul progeto e magari anca meo col recupero del'ingresso monumentale del Porto e col Silos completamente restaurado. Questo xe el percorso e, sicome le robe anca se no se vedi le sta andando avanti, penso che se pol esser otimisti sul fato che el risultato fra qualche ano ghe sarà . Cita
Starlite Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 [...]quasi sempre ssai bei, col difeto però che per tradurli in pratica serviria una quantità abnorme de soldi e de tempo[...] Xe sempre questioni de pila [forsi un poco OT] Comunque... no me ricordo se iera voci o cosa... dentro el Silos, col centro comerciale e el teatro... no i voleva far anche una cine IMAX? Quel saria una figada e podesi eser un'atrazion interesante. [/OT] Cita
Gianburrasca Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 dentro el Silos, col centro comerciale e el teatro... no i voleva far anche una cine IMAX? Quel saria una figada e podesi eser un'atrazion interesante. [/OT] No saveria, su ste robe qua esisti tipo una lobby (roba regolare eh, gnente de ilecito) dei vari circuiti tipo Cinecity, Europlex, Warner... che i se spartisi i posti e le sale per le varie cità per poder conviver tuti... pol esser che i pensi de meter dentro un cine IMAX, ma xe robe che atien ala iniziativa del privato che se ciolerà quel setor de atività dentro el Silos... cmq concordo che saria una roba bona e giusta! P.S. Vardavo adeso che un schermo IMAX come che se devi xe alto 22 metri! Se no i lo pol far là , saria un altro posto che saria perfetamente adato... el vecio gasometro de Broleto... :-) Cita
arska Inviato 27 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 quasi sempre ssai bei, col difeto però che per tradurli in pratica serviria una quantità abnorme de soldi e de tempo, coi disagi prolungadi che ne seguiria. No, me dispiasi ma no son asolutamente dacordo. Credo proprio che PRIMA de far qualsiasi concorso se meti dei tetti de spesa, vol dir quindi che el comun GAVEVA i soldi per far quei lavori... e sopratuto i ga scelto dei progeti dal conocorso, quindi da sto punto de vista no i ga tante scuse. Per i disagi per el trafico, credo che pezo de gaver una corsia sola (come xe stado in sti mesi) no podesi eser stado.. Co vedo quei disegni me pianzi el cuor Magari me perdo qualche detaglio importante, ma a mi me par una question de ignoranza mostruosa o chisa cossa altro... Cita
tuxav Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 un mio amico me chiedi colaborazion nel compilar quest questionario....me racomando accorrete numerosi :D Cita
Gianburrasca Inviato 2 Novembre 2005 Segnala Inviato 2 Novembre 2005 Credo proprio che PRIMA de far qualsiasi concorso se meti dei tetti de spesa, vol dir quindi che el comun GAVEVA i soldi per far quei lavori... El concorso xe de idee, no xe una gara de apalto, per cui i soldi no i xe disponibili anca perché, oviamente, no se pol saver prima che uno proponi un progeto quanto che costeria la realizaziòn. Dopodiché, se pol benissimo ritener bel e bon un progeto perché ga espresso idee meio de altri, ma no per questo el progeto vinzitor de un concorso diventa "lege" e de conseguenza, se no xe la pila suficiente per realizarlo, el resta sula carta. Cita
Starlite Inviato 3 Novembre 2005 Segnala Inviato 3 Novembre 2005 El concorso xe de idee, no xe una gara de apalto, per cui i soldi no i xe disponibili anca perché, oviamente, no se pol saver prima che uno proponi un progeto quanto che costeria la realizaziòn. D'acordo... ma alora... visto che chi vinzi (e anche el secondo el tezo classificado presumo) ciapa un certo numero de dindini... xe soldi (pubblici) butadi zo pe'l O sbaglio? Se vinzi el primo premio un progetto irrealizzabile che senso ga far el concorso? O ben se fa un concorso e se premia un bel progetto realizzabile.. se no... cossa servi? Spiegheme. Cita
arska Inviato 3 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 3 Novembre 2005 dipendi, ma credo che el comun ghe gabi dovudo pagar dele penali.. cmq ripeto che no se abandona un concorso de portata europea (allegado su Domus in inglese, per capirse) senza pagar le conseguenze.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.