Starlite Inviato 15 Maggio 2005 Segnala Inviato 15 Maggio 2005 Go trovado una pagina che finalmente spiega perchè el pis spuza tanto dopo gaver magnado sparisi Basta strucar QUA Cita
trert Inviato 15 Maggio 2005 Segnala Inviato 15 Maggio 2005 finalmente... me lo iero sempre chiesto.. ma no me xe mai vignuda in mente l'idea de zercarlo.. Cita
Matt Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 non son d'accordo....mi me piasi l'odor che vien fora! Cita
Matt Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 bleaarg.. che schifo matt.. gusti xe gusti ah.... me comlimento ancor col mitico starlite...ste robe, le riva a trovar solo lui Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 ma ti te son un granzo.. ah, xe vero, sara` per quel ciauciau Cita
Starlite Inviato 16 Maggio 2005 Autore Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Mi go sempre pensa' che le signorine la fazi al delicato profumo de rosa Cita
trert Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 si.. profumo de rosa.. ma i sparisi xe micidiali.. i fa appassir anche le rose credo.. Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Mi go sempre pensa' che le signorine la fazi al delicato profumo de rosa Ciau Starlite...hem hem...no stemo esagerar, tutalpiu` violete dai Cita
Starlite Inviato 16 Maggio 2005 Autore Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Comunque nel terzo film de Austin Powers xe una scena in cui i cita sto fatto dei sparisi Xe Austin Powers che per no farse scoprir el devi meterse pisar drio una statua de una fontana per ripristinar el getto E mentre el xe la che el pisa compari per magia un piato de sparisi e li magna... e la guardia de l'altra parte dela statua comincia nasar l'aria perche' el senti la spuza Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Sparisi traditori ...ma comunque no saria "sparasi"? Cita
Starlite Inviato 16 Maggio 2005 Autore Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Sparisi... sparasi... buh Comunque zercando in inglese se trova piu' material Parole chiave su google "asparagus pee smell" Presempio: http://www.discovery.com/.../skinny1.html Cita
Tirabaralla Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Che robe pregne de significado! Mi, cmq, podessi scejer, la faria a la lavanda... xè un bon odor de campi e de pulito. E, per la cronaca, me par che gabi inventado pastiglie che la profuma... Gavevo leto tempo fa. Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Che robe pregne de significado! Mi, cmq, podessi scejer, la faria a la lavanda... xè un bon odor de campi e de pulito. E, per la cronaca, me par che gabi inventado pastiglie che la profuma... Gavevo leto tempo fa. Che oribile invenzion! Te se imagini i efeti colaterali? E se i confondi el bicer de l'urina con quel del'aranciata in ospedal? Cita
Tirabaralla Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Più che altro no me fideria a pensar che le xè del tuto inoque, ninzò... Se trovo qualcossa online ve posto Cita
Starlite Inviato 16 Maggio 2005 Autore Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Già .. i giaponese sempre atenti a ste robe... oltre ala pirola che profuma la numero 1 i ga fato anche quela che profuma la numero 2 Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Già .. i giaponese sempre atenti a ste robe...oltre ala pirola che profuma la numero 1 i ga fato anche quela che profuma la numero 2 Numero uno? Numero due? Cossa xe tute 'ste "metafore"? Comunque gavemo capi' lostesso. Xe i giaponesi quei che va in zerca de mudande sporche dele universitarie e i le paga ben per gaverle? ( le mudande sporche, miga le mule). Cita
Tirabaralla Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Positivo, Granzetto. I le vendi proprio nei sexy-shop, in buste de plastica, soto vodo mejo. Cita
granzo Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Positivo, Granzetto.I le vendi proprio nei sexy-shop, in buste de plastica, soto vodo mejo. E come se fa a saver se piasi l'odor o no, se le xe sotovuoto? Che schifez! Cita
Tirabaralla Inviato 16 Maggio 2005 Segnala Inviato 16 Maggio 2005 Ma cussì conserva l'armoma e la fragranza, deh! E con questo chiuderei Cita
Juliet Inviato 17 Maggio 2005 Segnala Inviato 17 Maggio 2005 Ehm...no te passa sai ah Luca? concordo...trovarse un altro hobby??? cmq complimenti...se nn altro le tue ricerke xe originali... Cita
trert Inviato 17 Maggio 2005 Segnala Inviato 17 Maggio 2005 una volta i vendeva delle "figurine" tipo dei mostri no me ricordo iero picio.. che bisognava gratar e spuzava de sbrumo o de formaio.. forsi i jappo i usa i campioncini de gratar.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.