SandroWeb Inviato 8 Marzo 2005 Segnala Inviato 8 Marzo 2005 Comincemo subito con una roba pirotecnica, va Prego tutti i votanti di includere il corso di studi che stanno seguendo, in modo da differenziare tutte le risposte secondo le diverse facoltà . Cita
Starlite Inviato 8 Marzo 2005 Segnala Inviato 8 Marzo 2005 (modificato) Per quanto me riguarda diretamente (CdL Triennale Ing. dei Materiali) no posso lamentarme tropo. Devo dir che gavemo gente valida in dipartimento che insegna bastanza ben perché cmq i insegna roba che ghe piasi e xe gente relativamente giovane e/o giovanile. Per quanto riguarda la burocrazia e la gestion... xe ssai che se podessi migliorar Ma per come me xe anda' fin desso diria che me par bastanza bon. Modificato 8 Marzo 2005 da Starlite Cita
SandroWeb Inviato 8 Marzo 2005 Autore Segnala Inviato 8 Marzo 2005 CdL Triennale in Ing.Info....ogni tanto i tira qualche verta clamorosa ma per el momento rivo a tenir Cita
iaga Inviato 8 Marzo 2005 Segnala Inviato 8 Marzo 2005 Mi (CdL Triennale Economia Azinedale) go pena inizià .. per el momento me trovo sai ben.. e spero che continui a esser sempre cusì. Me riservo in futuro de poder cambiar opinion! P.S.:vedo che i voti al sondaggio xè 5 ma le motivazioni solo 3 .. chi sta fazendo el furbo?!?! Cita
Juliet Inviato 8 Marzo 2005 Segnala Inviato 8 Marzo 2005 cdL architetura ( "classica" 5 anni pre riforma). el preside xe un economista...e penso bastassi questo per far capir la situazion . el vicepreside xe una persona rozza ke a una tesi di laurea in restauro ga dito "io di questa tesi non capisco un ca**o" (documentado in un video ). continuo disendo ke nn gavemo una sede...perchè 2 aule in san anastasio nn me par adeguate, nn gavemo una biblioteca ricca (ma la cresserà ), nn gavemo un sala modellini, in compenso gavemo un'aula pc senza 3d studio max (pazienza) e senza un plotter (concesso però ai laureandi...se nn sbajo a pagamento)....e quindi ogni laboratorio xe un salasso economico nn indifferente. nn xe dialogo tra studenti e piani alti (memorabile la prima assemblea in cui la nostra rapresentante stava ponendo dei quesiti e el preside e el suo entourage se ga alzado e xe andado via...o mejo el ga tentado visto ke semo insorti ). proponemo corsi utili per el nostro futuro lavor (normative, aspetti burocratici, sicurezza nei cantieri...) e in cambio otenimo un altro corso de economia (3!!!). me fermo qua per nn anoiar ma se volè continuo... a sto punto me podè dir xkè son rimasta...per 3 motivi: nn volevo sprecar tempo cambiando uni o ancora de più facoltà ; a venezia cmq nn me passava tuti i esami fati e l'esborso economico iera superiore; alcuni docenti seri e validi :ok: , ke me ga spinto a nn molar e a nn votar el pezo. un aspeto positivo, ke gente de venessia ga fato notar, xe ke xe facilità de dialogo con i docenti (revisioni, spiegazioni, appelli straodinari...barney a parte ) Cita
Giada Inviato 9 Marzo 2005 Segnala Inviato 9 Marzo 2005 Allora.... mi a dir el vero son fora dal luogo de tortura, ormai, visto che me go laureà el 17 novembre scorso. Comunque go un paio de robe da dir riguardo alla mia ex-facoltà - Scienze della Formazione, C.d.L. quinquennale in scienze della comunicazione ante riforma. Allora: quando me go immatricolà (1998) iera ancora el numero chiuso, semo passai in 200 e gavevimo 5 aule de cui la più grande (l'aula magna, ex ciesa del convento che iera in via Tigor prima della facoltà ) tigniva giusto 200 persone (cusì almeno i diseva, visto che mi go visto sempre gente sentada per terra). L'anno dopo - sesto anno se non sbaglio dopo l'attivazion del C.D.L. - xe cascva l'obbligo del numero chiuso, quindi per ciapar più dindini delle tasse i ga deciso de verzer a tutti nonostante le aule fossi sempre quel. Risultato: ogni anno 800 matricole che no se saveva dove metter. Questo solo per quanto riguarda Scienze della Comunicazione, poi iera i altri corsi (Formazione Primaria, Educazione, Servizio Sociale etc....). Nel 2001 se non sbaglio i ga verto l'H3 e la situazion per fortuna xe migliorada, anche se i servizi resta indegni: prof che sparissi, libri in biblioteca che fa "puff" senza lassar traccia, disorganizzazion totale per quanto riguarda el piano de studi (ogni anno iera un diverso dall'anno prima, tanto che neanche la Segreteria Studenti capiva più qual che iera quel giusto e ne pregava a noi de tignir el conto delle annualità - tanto che certa gente ga scoperto consegnando la domanda de laurea che ghe mancava ancora qualche esame opzionale!) etc etc.... Ogni anno va via qualche prof perchè fa baruffa col presidente del C.D.L. che xe un buzzurro incazzoso sempre in giro per convegni... Quando che me go laurea el mio relator (grandissima persona, una delle poche là dentro che merita un applauso per l'attenzion che dà ai allievi) me ga dito testualmente: "Muoviamoci con la tesi perchè non so se il prossimo anno ci sarà ancora una facoltà ..."!!!!!!!! faze un poco voi!!!!!!!!!!!!!!!!! Pecà perchè el c.d.l. ga grosse potenzialità ... xe esami davvero bei... pecà che i lasa che tutto vadi a farse frizzer!!!! Cita
orannez Inviato 9 Marzo 2005 Segnala Inviato 9 Marzo 2005 e se un non và all'uni de TS cosa vota? Cita
Vico Inviato 9 Marzo 2005 Segnala Inviato 9 Marzo 2005 Mi no me ciava unca, me basta che venerdi' rivo a presentar la prelaurea e dopo che vadi tutti a c***r AloHa Vico Cita
orannez Inviato 9 Marzo 2005 Segnala Inviato 9 Marzo 2005 Mi no me ciava unca, me basta che venerdi' rivo a presentar la prelaurea e dopo che vadi tutti a c***r AloHa Vico In bocca al lupo!! Cita
saretta Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 DISASTROSOOOOOOOOOOOO!!!!!! Mi son a Scienze della Formaizone Primaria, sede v.Tigor! Ragazzi ieri go tira un baruffon la de mi xkè i fa le cose col c.l! Quel poco che funziona ..funziona sai mal... Per mi sta università fa proprio schifo... Ghe volessi una bella rivoluzion....e gente più competente Cita
Tirabaralla Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 Per caso qualcuno frequenta Lettere? Cita
Giada Inviato 12 Marzo 2005 Segnala Inviato 12 Marzo 2005 DISASTROSOOOOOOOOOOOO!!!!!!Mi son a Scienze della Formaizone Primaria, sede v.Tigor! Ragazzi ieri go tira un baruffon la de mi xkè i fa le cose col c.l! Quel poco che funziona ..funziona sai mal... Per mi sta università fa proprio schifo... Ghe volessi una bella rivoluzion....e gente più competente Come volevasi dimostrare, Scienze della Formazione fa pietà !!!!!! Meno mal che go fini!!!! Cita
Beck's Inviato 15 Marzo 2005 Segnala Inviato 15 Marzo 2005 Fazo ingegneria elettronica. son sopravissudo 5 anni, non me manca tanto per finir. L'organizzazion de noi xè sai bona, xè quel che studio che me fa sclerar! Cita
The Rock Inviato 30 Marzo 2005 Segnala Inviato 30 Marzo 2005 secondo anno de scienze dell'amministrazione....nn me trovo mal...me piasi discretamente...anke se certi docenti xe dei personaggi ufo..quindi qlc se pol sempre migliorar! Cita
idsee Inviato 10 Agosto 2005 Segnala Inviato 10 Agosto 2005 Finito CdL Ing. Informatica A parte qualche professore 'di cui ne vale la pena'... trovo che ci sia disorganizzazione, alcuni elementi del corpo docenti da 'rivedere', poca interdisciplinarità tra materie correlate ed importanti. Forse le cose sono cambiate in qualche anno ma... non credo poi più di tanto!!! Cita
cenerentola82 Inviato 5 Ottobre 2005 Segnala Inviato 5 Ottobre 2005 Dal Gazzettino.it È stato presentato ieri il progetto di riqualificazione dell'ex Ospedale Militare di Trieste. Il complesso, da anni in disuso, verrà riutilizzato come Casa dello Studente grazie ad un intervento di rifacimento delle strutture interne, mentre la facciata degli edifici rimarrà inalterata. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.