Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Prendendo spunto dal fatto che mio moroso se ga appena ciolto l'appartamento, e che gavemo girà el girabile da gennaio a maggio per cercar qualcosa de bel a un prezzo umano, me xe venuda la curiosità de saver quale xe le zone più ambite de Trieste (e della provincia). Ognun de noi, sia che staghi za da solo o gabbi ancora de levar le ancore, gaverà qualche idea su quale zona lo ispira de più. Tenindo conto, ma non troppo, del budget, delle comodità, delle bellezze della zona etc...

Cerchemo de spiegar anche perchè una certa zona ne attira tanto.

Mio moroso, dopo aver visto de tutto, ga riva a trovar un bellissimo appartamento vista mare, 75 mq, con terrazzon box e cantina, in Vicolo delle Rose (Roian Alta o Cologna bassa, dipendi dai punti de vista). In mezzo al verde e con vista mare, ma non troppo lontan del centro. Questi iera i requisiti essenziali; gavevimo scarta a priori zone come Servola, Valmaura o el centro proprio in base ai nostri gusti personali.

Voi cossa me dise a proposito?

Inviato

Una roba che no centra niente: magari se podessi metter sta discussion là de Trieste e i fatti odierni...in fin dei conti cior casa adesso xe un fatto odierno :lol:

Tornando in topic, me piasi molto la zona de Strada del Friul e via Bonomea...me ga sempre ispirado una casa là. In Costiera xe el non plus ultra, ma dovessi far una rapina in banca per podermela permetter :bandana:

P.S. Giada, mi stago dalle parti de Scorcola, semo quasi tacadi :D

Inviato

El mio sogno xè una casetta in carso con picio giardin e posto auto...ma coi prezzi de adesso :ghigl:

Attualmente stago in Commerciale bassa, poco sora al sior amministrator :D . Bella vista, niente teppisti...ma anche parcheggi inesistenti e frastuono de motori de tutti quei che ciapa via Commerciale per una rampa de lancio :down:

Inviato

Go votado cittàvecia.

Con la zona riqualificada... le viuze, niente auti... saria strafigo :D

Ma xe impossibile.

Ma una casetta in zona tranquilla de periferia...

tipo scala Bonghi, via dell'Eremo, o Catinara (senza vista ospedal)

o sul coston carsico con la vista tuto zo... no saria mal.

Inviato

Visto che xe un sondaggio e no devo tirar fora i soldi :D go risposto la villa in costiera. Magari con porticciolo privato per el bagno estivo, qualche alberello, un'amaca, prato all'inglese :rolleyes:

Visto che sognar no costa niente, lo fazo :lol:

Inviato

Mi stago ben dove che son.. anche se el problema de star in periferia xè pesantin.. Se dovessi sceglier però preferiria una casetta con giardin (senza penso che no podesi mai star..) dalle parti de via dell'eremo e via d'Angeli. :D

Bastanza tranquilla e bastanza vizina al centro.

:bye:

Inviato

Mi son nato dale parti del'Ospedal dela Maddalena e la stago noma che ben, ma se dovessi sceglier me piasessi andar a star dale parti de Piazal Rosmini (quindi Campi Elisi) dove me par che ghe sia un poco meno casin che de altre parti e dove che tra tanti condomini a 6-7 piani (e 25 famiglie) te trovi anche casete (con giardin) dove che stà, si e no 4 famiglie.

Ah...che bel sognar

Inviato
ma xke Dobbia de Staransan no xe tra le opzioni?? go capido che no xe proprio Trieste, però xe un posto cocolo! :lol:

Sarà anche cocolo, ma per rivarghe te ga bisogno della cartina e del gps :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Inviato

mi no savevo cossa votar...go messo sul Carso, ovviamente dale parti de Sistiana...anca se...a dir la verità, xe poco più de un mese che me ne son andado via proprio de la...

la zona la xe meravigliosa...e più che la vila in costiera, ve garantisso che xe sai più bel la villa a Duin!!! :search:

Inviato

mi go risposto servola.

ma non la del lato feriera...

dove son mi me par una zona bellissima.

vicin alla città ma fora dal caos

vicin al stadio ma non troppo :)

vicin a muggia

vicin al confin

son vicin a tutto e in una zona non troppo affollada..

Inviato
mi go risposto servola.

ma non la del lato feriera...

dove son mi me par una zona bellissima.

vicin alla città ma fora dal caos

vicin al stadio ma non troppo :)

vicin a muggia

vicin al confin

son vicin a tutto e in una zona non troppo affollada..

:king:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro