Starlite Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Strano che nisun gabi ancora tirà fora el discorso Xe sta diverse proteste, dela gente, de Italia Nostra, Sgarbi xe anche intervenudo... El Sindaco zerca de destregiarse, xe el suo lavor, Rossi no go capì cossa ga dito... Voi cossà disè? De quel che go visto fin deso, no me piasi per niente. Mi pensavo che el monumento se limitaddi a una colonna/fontana de luce, una specie de obelisco luminoso me pareva de gaver capì... ma forsi me sbaiavo. Certo xe che quel che i sta tirando su secondo mi strozza la piazza, za poco piazza... nel senso che la grande maggioranza della piazza xe strada e no marciapiede, ovio xe un centro nevralgico del trafico pubblico e privato e poco se pol far... però delineando ben le corsie, se pol se non altro ordinar un poco. Ma ste colone che i ga tirado su, sto muro che xe sul lato davanti a palazzo Tonello... torno dir... secondo mi strozza la piazza. Just my two cents Cita
Sandro Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Anche mi pensavo che el monumento el sarìa stado meno invasivo per lassar più posto alla piazza. Cussì come che i sta fazendo co se vien su de Corso Italia quasi neanche se la vedi la piazza. Per mi i fa ben a protestar Cita
SandroWeb Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Se non sbaio i lavori finirà a giugno quindi rimando ogni tipo de commento a fine dei lavori. Son pronto a andar a documentar el tutto, ovviamente con la digital Certo che, se la nova piazza vegnerà su come ga dito Starlite, sarà tanti i malcontenti, mugugni che a dir la verità ghe xe sempre anche quando i fa un marciapie novo Au revoir Cita
polpetta Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 per chi vol cucar...qua me par che sia qualcosa http://www.europaconcorsi.com/db/rec/archi...images/rec/9268 speremo ben.. per adesso non se capissi niente de quel che i sta fazendo.. Cita
puromalto Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Mi passo in piazza Goldoni due volte al giorno e non gò ancora capido come vegerà fora la piazza, per cui aspetto ancora un attimo prima de esprimerme. Disemo che qualche dubbio comincia a sorgerme..... Cita
Sandro Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Mi personalmente insisto che quel muraglion che i vol tirar su sofiga el tutto Cita
Tirabaralla Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Sono molto affezionata a quella piazza...moltissimo. Certo è un po' particolare, con una forma strana... Ma un bel giardinetto molto fiorito e curato là in mezzo credo avrebbe dato respiro. Non mi pare proprio che sia un luogo che ha bisogno di altro cemento Cita
iaga Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Mi digo solo che go visto 2 alberi.. e xè za una roba positiva.. per el resto no so cosa dirve.. speto de veder qualcosa de più concreto. Ma gavè visto el secondo classificado (suppongo al concorso) ? secondo mi xè un progetto più bel! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.