Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi ancora non lo go :D

Go uno che xè rivado con el giornal de sky, ma xè troppo scomodo e quindi non lo tegno neanche in considerazion. Aspetto che me rivi uno dai miei :D

:bye:

Inviato

Ghe ne go ciapai tanti per regalo: un pochi de beneficenza, tipo frate indovino e s Antonio, po quei dele Coop e de qualche giornal, uno in regalo con panorami de montagna e mi me go comprado via web un de gatti per beneficenza sul Web: el CAT-LENDARIO fatto a favor dele colonie feline che le se ocupa, cole foto dei gatti del NG dei gatti, xe anca un per dei mii gatti de gronda dentro. Xe cocolo perchè xe anche l'agenda dei gatti coi consigli. esisti qua a Trieste anche uno a favor del gattile de Cociani

Inviato

Allora.....in ufficio go quel della ditta, a casa inveze ghe ne go 2: uno da tavolo piccolo, è uno fatto da mia morosa per mi, piccolo e fatto ben! [ tengo a precisare che le foto xe normalissime, sennò col cavolo che ve contavo de sto calendario :p ]

Inviato
a si dimenticavo i me ga regala el calndario de Torino 2006, le olimpiadi invernali, xè favoloso, ogni disciplina xè rappresentada da un animale!

Troppo carinoooo!

x curiosità el calcio da che animal xe rappresentà?

ehm...no voleria far la punta....ma olimpiadi invernali...neve....si insomma...forse el calcio no c'entra!!! :noghesemo::aracheroba::merodolodalrider:

Inviato
a si dimenticavo i me ga regala el calndario de Torino 2006, le olimpiadi invernali, xè favoloso, ogni disciplina xè rappresentada da un animale!

Troppo carinoooo!

ehm.. el calcio???? e cosa centra con le olimpiadi invernali????

però... i podessi far una disciplina come "calcio su ghiaccio"....

(tipo el calcio saponato)

Inviato

mi go parechi calendari:

casa: un de auti elaboradi..

uficio: giorgia palmas + eva henger

tavolo de uficio: risatina C

ma tanto mi son un de quei che in maggio i ga ancora tacado el mese de genaio..

Inviato

go un de quei che fornitori o simili ne ga regalà in azienda.

Sinceramente no xè che me freghi sai de spender bori per comprar un bel che nianche uso tantissimo se non ognitanto per segnarme qualcosa(xè anche quel raro perchè de solito i appuntamenti li metto sul cell) o giusto per butar l'ocio sul giorno della settimana che xè.

Inviato

Troppo carinoooo!

ehm...no voleria far la punta....ma olimpiadi invernali...neve....si insomma...forse el calcio no c'entra!!! :noghesemo::aracheroba::merodolodalrider:

:doh::doh: oddio! solo oggi go capì la str :censura: che go scritto! :testadamuro::testadamuro:

sa..mi son malada...vedo calcio ovunque e poi evidentemente iero ancora sotto i effluvi dell'alcool... :vino:

Inviato

no savevo cossa mettere, cusì go messo censura..anche se secondo me la giorgia palmas xe da divulgare nelle scuole, nn da censurare... :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro