SandroWeb Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 El comun ga intenzion a breve de iniziar i lavori de riqualificazion de Largo Barriera, stanziando fondi per un milion de euri per "ampliar" (cussì ga dito l'assessor Rossi) el salotto buono della città ... Voi cossa pensè de questi prossimi lavori? Cita
Starlite Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 Sinceramente mi no vedevo l'ora che i se decidessi a sistemar Bariera, fa bastanza schifo, xe un caos totale a livel de circolazion, postegi, no xe nianche un punto verde, un'aiola... niente de niente... Iera ssai bel el progeto ani '30 per come doveva eser Bariera. Dopo zerco e lo posto Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 Sinceramente mi no vedevo l'ora che i se decidessi a sistemar Bariera, fa bastanza schifo, xe un caos totale a livel de circolazion, postegi, no xe nianche un punto verde, un'aiola... niente de niente... el me ga anticipà . Iera ora de metterla un po' a posto Cita
tuxav Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 mi son d'acordo, anzi super d'acordo.... speremo solo che no i trovi resti romani anche la se no semo fregai :D za a s.giacomo, adio parchegio vabeh vedaremo ah Cita
Starlite Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 (modificato) Queste xe riproduzioni de progeti conservadi al Archivio del Comune e xe stade mese su un cd che iera alegado a un libro uscido un annetto fa (Dalla Città Moderna alla CIttà Contemporanea - Piani e Progetti per Trieste 1453 - 2001). Vista dal alto: corso Garibaldi xe l'atuale via Oriani: E questa xe la vista dal attuale corso Saba: Modificato 21 Novembre 2004 da Starlite Cita
tuxav Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 bel bel me piasi ... mancasi i tram.. cmq qua ghe volesi una risposta autorevole da cianeto de bariera Cita
SandroWeb Inviato 21 Novembre 2004 Autore Segnala Inviato 21 Novembre 2004 Tutto bel e interessante quel che i vol far (i vol pedonalizzar quasi tutto cavando via anche i posteggi regolari) ma no vegnerà fora un casin con tutti 'sti cantieri verti contemporaneamente? Leggevo stamatina sul bugiardel che in piazza Goldoni i xe in ritardo con i lavori, chissà se i speterà de finir là prima de cominciar in Barriera Vecia Spero solo che no i ghe cambi nome come che disi el Piccolo.I toponimi xe sacri, xe storia dela cità , no me par giusto cavarli. Quoto in pien Cita
Starlite Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 Semplicemente i la rinomina da *largo* Barriera Vecchia a *piazza* Barriera Vecchia, che no me par mal. Comunque finalmente i meti un poco de verde. Solo una roba.... i meti un novo semaforo... i disi che renderà el trafico piu' fluido... Xe in tanti posti che i elimina i semafori fazendo rotatorie o percorsi obligadi.. qua no.. i continua meter semafori... mi no capiso... uff... Cita
Starlite Inviato 21 Novembre 2004 Segnala Inviato 21 Novembre 2004 (modificato) Altra vista in pianta... Quel che dopo xe diventà largo Bariera che conosemo... da sti progeti i doveva butar zo non solo la "casa bizantina" (dove che al suo posto iera la stazion dele coriere) ma anche la casa vizin, quela do' che iera la publicità dela ESSO, che deso soto xe Pizza New, per intenderse. No saria stada quindi la stretoia che adeso xe in corispondenza del mercato coperto. Altra roba... la via Oriani (corso Garibaldi) doveva eser piu' longa e no solo un scurton. La UPIM quindi no doveva eser cusì aretrada e, se vardando i trati ingrosadi, nianche la casa dove che xe Donda doveva resta quela... ma far un'altra piu' avanzada per strenzer e slongar el corso Garibaldi. Ultime curiosità ... la piaza Garibaldi squadrada con l'abatimento dele case sul lato tra la via del Bosco e la via Corridoni.... e la via Foschiatti slargada per rivar ben larga in via Pietà con do' copie de sine pe'l tram... Mi me ga sempre piaso i progeti fasisti per Trieste... ghe voleva un Albert Speer anche qua ghe voleva Modificato 21 Novembre 2004 da Starlite Cita
yko Inviato 22 Novembre 2004 Segnala Inviato 22 Novembre 2004 cmq qua ghe volesi una risposta autorevole da cianeto de bariera e mi che stago in piaza Garibaldi...gnente?? Cita
Tirabaralla Inviato 11 Marzo 2005 Segnala Inviato 11 Marzo 2005 Semplicemente i la rinomina da *largo* Barriera Vecchia a *piazza* Barriera Vecchia, che no me par mal. Ma che senso ga una roba del genere? Xè uficial che i lo cambia de "largo" in "piazza"? Ste robe me fa inca...grrr Cita
Starlite Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Me par a mi o xe cominciadi i lavori? Cita
iaga Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Mi so solo che i ga spostado la fermata della 40 e 41 là della fermata della 20-21.. là della cartoleria centrale, e che oggi go visto transenne sia dalla parte più larga (dove che gira la 48) che là dell'ex fermata della 40-41. Cita
Starlite Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 E la fermata dela 18 di fornte l'UPIM soppressa. Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 Mi so solo che i ga spostado la fermata della 40 e 41 là della fermata della 20-21.. là della cartoleria centrale, e che oggi go visto transenne sia dalla parte più larga (dove che gira la 48) che là dell'ex fermata della 40-41. Anche mi go visto oggi, podessi esser che i comincia i lavori. Chissà ?!? Cita
puromalto Inviato 7 Aprile 2005 Segnala Inviato 7 Aprile 2005 anche la 37 ga cambià fermata.. mia mamma povera la xè rimasta a pie.... Cita
Starlite Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 Dal sito dela TT Si comunica che, con effetto immediato, a causa di lavori stradali in atto in Largo Barriera e per tutta la durata degli stessi, i capolinea e le fermate delle linee interessate saranno osservati nelle seguenti posizioni: * LINEE 33 - 34 : all'altezza del civico 4 (Upim) * LINEA 37 : all'altezza del civico 11 (sul lato opposto della piazza, prima dell'incrocio con la via Pondares) * LINEA 48 : all'altezza del civico 10 (sul lato opposto della piazza, dopo l'incrocio con la via Pondares) * LINEE 40 - 41 : arretramento della fermata in via Carducci, di fronte al Mercato, in comune con le linee 20 e 21. Inoltre viene provvisoriamente sospesa la fermata aziendale delle LINEE 18 - 20 - 21 - 23 di Largo Barriera (Upim). Cita
Matt Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 e bravo starlite! el xe efficiente sto MOD!! ghe dovessimo offrir de bever sempre che el gabbi voia Cita
Starlite Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 e bravo starlite! el xe efficiente sto MOD!!ghe dovessimo offrir de bever sempre che el gabbi voia Sempre pronto Cita
iaga Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 e bravo starlite! el xe efficiente sto MOD!!ghe dovessimo offrir de bever sempre che el gabbi voia Scoltime mi, nol merita.. Cita
Matt Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 Sempre pronto Scoltime mi, nol merita.. a chi go de scoltar? se scolto un poi l'altro se rabbia... Cita
Starlite Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 Basta che te me ofri de bever senza dirghe niente a iaga Cita
iaga Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 Se te ghe offri de bever.. l'unico modo per non farme incazzar xè offrir de bever anche alla sottoscritta.. Cita
Matt Inviato 8 Aprile 2005 Segnala Inviato 8 Aprile 2005 allora xe fatta...femo una mega impetesada e semo tutti contenti! e mi no fazzo rabiar gnisun! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.